האירוע תורת המשחקים ככלי לשיפור עצמי נדחה למועד אחר

17/03/2020 - 21:30 - 19:30הוספה ליומן 2020-03-17 19:30:00 2020-03-17 21:30:00 האירוע תורת המשחקים ככלי לשיפור עצמי נדחה למועד אחר האירוע נדחה למועד אחר, שיפורסם בבוא העת. הרצאה במסגרת סדרת מדע על הבר אילן כיצד כללים משפטיים משפיעים על התנהגותנו היום-יומית, ואיך הם משפיעים על קבלת ההחלטות שלנו? תורת המשחקים, שיישומיה מוכרים בתחומי העסקים והפסיכולוגיה, מאפשרת הצצה מעמיקה לעולמות אלו, ומלמדת איך להתחשב בגורמי אי-ודאות, כמו גם לצפות תגובות-נגד של צדדים נוספים המעורבים במקרה.   הרצאתו של פרופ' עדי אייל, מהפקולטה למשפטים, תעסוק בשימושיה של תורת המשחקים בתחום המשפט ובאופן שבו מושפעות ההחלטות שלנו, הפרטיות והציבוריות. ההרצאה תשולב במשחקים והמחשות, שיעניקו למשתתפים כלים מעשיים לשיפור תהליך קבלת ההחלטות האישי. מרצה: פרופ' עדי אייל רכישת כרטיסים בקישור https://mada-al-habar-tashaf-b.forms-wizard.biz/users/new קפה גרג הפקולטה למשפטים law.faculty@biu.ac.il Asia/Jerusalem public
מיקום
קפה גרג

האירוע נדחה למועד אחר, שיפורסם בבוא העת.

הרצאה במסגרת סדרת מדע על הבר אילן

כיצד כללים משפטיים משפיעים על התנהגותנו היום-יומית, ואיך הם משפיעים על קבלת ההחלטות שלנו? תורת המשחקים, שיישומיה מוכרים בתחומי העסקים והפסיכולוגיה, מאפשרת הצצה מעמיקה לעולמות אלו, ומלמדת איך להתחשב בגורמי אי-ודאות, כמו גם לצפות תגובות-נגד של צדדים נוספים המעורבים במקרה.  

הרצאתו של פרופ' עדי אייל, מהפקולטה למשפטים, תעסוק בשימושיה של תורת המשחקים בתחום המשפט ובאופן שבו מושפעות ההחלטות שלנו, הפרטיות והציבוריות.

ההרצאה תשולב במשחקים והמחשות, שיעניקו למשתתפים כלים מעשיים לשיפור תהליך קבלת ההחלטות האישי.

מרצה: פרופ' עדי אייל

רכישת כרטיסים בקישור

https://mada-al-habar-tashaf-b.forms-wizard.biz/users/new

תאריך עדכון אחרון : 17/03/2020